Bagoly Sándor Zsigmond - Fitway
Kattintás a diavetítéshez!

Készíts személyre szabott edzéstervet a Digitális Edzővel!

Ez a másik cím,melyet nem hasznalunk

Személyre szabott edzéstervek készítése.

Már több mint 23.000 sportoló használja!
Több száz fotó az edzőtermi testépítő, alakformáló gyakorlatokról
Étkezési és táplálékkiegészítő terv izomtömeg-növeléshez vagy fogyáshoz
A legeredményesebb magyar testépítő, Kiss Jenő szakértelme alapján

Tovább...
Kattintás a diavetítéshez!

Új Edző Válaszol oldal inult!

Ez a másik cím,melyet nem hasznalunk

Posztold kérdéseidet a Facebookon

Edzés, izomtömeg megszerzése vagy szálkásítás, fogyókúra vagy diéta, egészséges életmód és sport? Most újra feltehetitek kérdéseiteket a FitWay szakértőjének! Tudj meg többet az Edző Válaszol oldalról vagy Posztold kérdéseidet!

Tovább...
Kattintás a diavetítéshez!

Vastagabb izmok, nagyobb erő, ha a kreatin edzés után jön?

Ez a másik cím,melyet nem hasznalunk

ha a kreatin edzés után jön?

A kreatin kiegészítőd időzítése talán éppen olyan fontos lehet, mint a fehérje turmixodé. Elképzelhető, hogy erő és izomnövekedés terén is jobb eredményt érhetsz el, ha a kreatinodat hasonlóan időzíted, mint a fehérjédet..

Tovább...
Kattintás a diavetítéshez!

Tedd az edzést a sajátoddá! Edzésterv, Számtervek és Önmotiváció

Ez a másik cím,melyet nem hasznalunk

Számtervek és Önmotiváció

EGY EDZÉSTERV UNALMAS ALAK LEHET. Nem egy nagy társaság, ha azt vesszük, hogy hetekig, netán hónapokig ugyanazt mondja. Szóval merev egy kicsit.

Tovább...
Frontpage Slideshow (version 1.7.2) - Copyright © 2006-2008 by JoomlaWorks
Keress:
Edzőterem
  Kiss Jenő visszatér | Mell edzése

 

Szemináriumokat tart, 130 kilós testsúly mellett kockás a hasizma - Kiss Jenő intenzíven, de szerényen nyomul vissza az aktív testépítő életbe. Izgalmas összeállítású, négy önálló gyakorlatból és egy triszettből álló mell edzését mutathatjuk be ezúttal.



 Hoppá, lemaradt a gyakorlat fele! Gondolatok az excentrikus izommunka védelmében

 
Sokszor észre sem vesszük, hogy csak a gyakorlat felére figyelünk és végezzük szabályosan. Az izommunka leggyakrabban lecsalt része, az excentrikus feszülés rendkívül különleges tulajdonságokkal bír. Egészen más terhelést bír, egészen más sérülést okozhat...

Összes testépítés cikk listázása


Recept
 Tuti recept: avokádós csirkemell

 
 
Ha már unod a csirkét csirkével, itt az ideje egy kis újításnak. Elkészítése roppant egyszerű, mégis feldobja az étkezést, akár ebédről, akár vacsoráról van szó.

Összes recept listázása

Sztárfitnesz
 Bailar aerobik – két kreatív magyar fiataltól


 
A Bailar aerobikot Horváth Gréta és Mészáros Máté alkotta meg. Aki elmegy egy órára, kipróbálhatja egy latin-amerikai tánc aerobikos feldolgozását. A gyakorlás után pedig a táncosok sikerélményét élheti át, amikor is „előadja” a megtanult koreográfiát.

Ajánló: 

Összes SztárFitnesz cikk listázása

Programajánló
 



Idén immár 10. alkalommal rendezik meg a jótékonysági fürdőruhás Mikulás Kocogást. A december 8-án, vasárnap délután 1 órától a budapesti Gozsdu Udvarban (VII. kerület, Király u. 13. ) gyülekezők 2 órakor vágnak neki a hidegben a félórás figyelemfelkeltő futásuknak. A jubileumi programhoz egy aukció is kapcsolódik, melyhez többek között Rubint Réka és Schobert Norbert is felajánlotta egy-egy kedves tárgyát egy beteg kislány megsegítésére.
 

Összes program listázása
Fogyókúra
 Újabb bizonyíték a nagy reggeli fogyókúrás és egészségmegőrző hatásáról

 

A nagy reggeli diétával végzett újabb kísérletek nem csak a módszer fogyókúrás eredményességét támasztják alá. Az ilyen étkezési elosztás mellett számos egészségünket meghatározó paraméter is kedvezőbben alakul.

Összes fogyókúra cikk listázása
Mozgás
Untitled Document
Öt perc edzés, csodás hasizom?

 
Vonjunk egy újabb butaságot a nagyítónk alá, ami a tv képernyőjén keresztül próbálja zsebünkből kiudvarolni a pénzt. Naponta 5 perc testmozgással, egy héten belül 5–10 cm-t karcsúsodhat, 5-10 kg-ot fogyhat, különböző csak erre a célra kifejlesztett, csoda-zsírégető gépezettel. Nem olyan rég foglalkoztam a zsírégetéssel. Emlékeznek, hogy hogyan tudunk zsírt veszíteni, mennyire fontos az étkezés és az edzés megfelelő intenzitása? Remélem, már nem hisznek ezeknek a reklámoknak!




Helyi zsírégetés nem létezik. Testünket egységes egészként képzeljük el, amit az agy irányít. Genetikailag meghatározott (sok minden más mellett), hogy szervezetünk a felesleget elsődlegesen hol tárolja. Két fő típus van: alma és körte típusú. Az alma főként has és derék, a körte inkább csípő, popsi és comb tájékra raktározza a felesleget. Ide rakódik legelőször, és innen tűnik el legutoljára az utolsó 3-5 kg leadásával a zsírfelesleg.



A negatív kalóriamérleg hatására, a genetikai adottságunknak megfelelően leszünk karcsúbbak. Hiába csinálunk 100-1000-10000 hasizom-, vagy farizomerősítő gyakorlatot, a testünk a saját szabályai szerint működik, nem lesz kockás a hasunk és feszes a popsink. Napi 5-10-15 perc testmozgás hatása alig kimutatható az energiafelhasználás szempontjából, ettől nem fogunk fogyni. Ugyanez a tévhit a fitneszstúdiókban is megtalálható. Sajnos.

Még egyszer: Nem attól lesz kockás, lapos a has, ha sokat hasazunk. Hasizmaink erőnléte élettanilag fontos, mert az tartja belső szerveinket a gravitációval szemben, felelős testtartásunkért, testünk stabilitásáért. Ezért kell hasizom erősítő gyakorlatokat végezni. Ezenkívül, azért lehet és kell sokat edzeni ezt a területet, mert vérellátottsága, regenerációs képessége igen nagy (a vádlihoz hasonlóan), fejlesztése intenzívebb munkát igényel. Mindenkinek kockás a hasa, csak nem látszik a felette lévő feleslegtől.

Klink Zoltán
IFBB szakedző képzés vezetője





2008. 08. 05.


                                                                                                                                                     
   
    Edző válaszol
   Testépítés és alakformálás? Fogyás és diéta?
   Táplálkozás és táplálékkiegészítők?
   Sport és erőnlét?
   Keresd a választ a Fit-Way oldalán!
     Aki válaszol
   Klink Zoltán
   A Nemzetközi Fitnesz és Testépítő Szövetség
   mesteredzője,
   a szövetség magyarországi iskolájának
   vezetője  és oktatója




DestinyAngel2008-11-06 19:36:30
Kedves Zoli! A segítségedet kérem! Szeretnék lefogyni kb. 35 kgot, amit annak tudhatok, hogy a pajzsmirigyem alul működik. Mostmár talán normalizálódik. Megcsináltam a 90 napos diétát, de ezzel csak 13 kgot fogytam, és az víz volt. Onnastól kezdve a 3 hónap alatt/után meg sem mozdult a mérleg. És a kilók megmaradtak. Főleg a hasamon, derekamon van felesleg. Olvastam a cikketekben, hogy ilyekor a zsírt kellene leszedni először, és utána szálkásítani és felszínre hozni az izmokat, mert ha nem így teszek, csak vastagodok. Most kipróbálom, hogy fehérjeenzimes porral helyettesítem a főétkezéseket. Mi a véleményed? Szeretnék már lefogyni az eredeti súlyomra, és szeretnék szép lapos, kockás hasat, mi a teendőm....? Az anyagiak nem érdekelnek, csak az, hogy jól nézzek ki. ÍRJ: entire@freemail.hu fogyás jeligével, kérlek!!!

klink zoltán2008-11-07 15:35:34
Szia Angel! Elsősorban a tényeket: 1.lány vagy fiú vagy?(angyal lehet fiú isJ) 2.magasság és súly 3.kor 4.aktivitási szint/munkavégzés/napi elfoglaltságok 5.a pajzsmirigyedet endokrinológus állította be,és gyógyszerrel? A többi meg csak kitartás kérdése,és ahogy mondtad egy kis pénz. Étel,kiegészítők,és stresszmentes környezet. Küld el az adatokat, belövök neked egy étrendet.Az edzéssel hogy állsz? Zoga

balint_david2008-11-19 21:23:00
hello!!!az lenne a kérdésem én 17 éves vagyok 85 kg 180 cm!!focizom heti 4 edzésem van de ez a 74 kiló sok, és föleg a hasamon van felesléeg meg a farizmomon és combon!!!!a pénz nekem sem akadály 1 hete kondizok 3 alkalommal és ki szeretnék szálkásodni!!a karom igaz elég vékony azt növelni kellen és ugy szálkásitani!!!nagyion tanácstalan vagyok kérlek irj!!!

dudaslaci22008-12-04 22:07:21
Hello! Hasizom edzése szempontjával mi lenne célravezetőbb, a zsír égetése, vagy pedig inkább az izomtömeg növelése?

klink zoltán2008-12-06 17:40:10
szia Bálint-Dávid! Amennyiben neked heti 4 foci és 3 kondiedzésed van,akkor ott bizony az étkezéssel van komoly probléma. Ahhoz, hogy segítsek tudnom kellene egy átlagos napi fogyasztásodat.

klink zoltán2008-12-06 17:42:29
szia Laci! A cikk pont erről szól,hogy a célterület edzése nem von maga után fogyást,főleg nem zsírból.A hasi régiót azért kell edzeni,hogy a tested szimmetriája meglegyen,illetve a beleket,gyomrodat,belső szerveket megfelelő védelemmel lássad el!!

balint_david2008-12-18 18:33:17
kb 5-6x eszek de az sztem a min. és elég füszeres és zsiros kajákat is és megeszek minden kevés zöldséget eszek meg de ami a fogamhoz illik abbol sokat eszek!!!

balint_david2008-12-18 18:34:51
kb 5-6x eszek de az sztem a min. és elég füszeres és zsiros kajákat is és megeszek minden kevés zöldséget eszek meg de ami a fogamhoz illik abbol sokat eszek!!!

andreas19852009-04-01 00:38:41
Heló Zoli! Nem vagyok egy szakértő,csupán laikus, de azt írtad hogy a célterület edzése nem von maga után fogyást. Nem szeretnék kötekedni,csak nézőpontomat szeretném kifejetni,és megbeszélni veled. Igaz hogy nincs helyi fogyasztás,tehát ha hasizom gyakorlatot csinálok akkor nem fog csak a hasamról lemenni a zsír stb... de viszont szerintem minden olyan mozgás(mozgások) amit tudunk 20-40 percig csinálni az fogyaszt. tehát ha minden nap 20 perc hasizom,20 perc lábizom gyakorlatot csinálunk(pl felülés,guggolás,bicajozás)esetleg még plusz 10perc fekvő,akkor az már fogyásnak számít.vagy napi 30-40perc felülés is ha egybe csináljuk:) mégegyszer elmondom hogy én így látom. de van még egy elgondolásom. Úgytudom hogy minél nagyobb egy izomcsoport,megléte annál több kalóriát éget.Nos szerintem a hasizom és a lábizom is nagy.Ergo ha tömegnövelek hasra(2-3 hasgyakorlat megnehezítve pl súlyokkal felülés)ill lábra,akkor elvileg egyben fogyok is?(persze ha nem nő a bevitt kalória mennyiségem) és igazából egy kérdés most jön:Tudom vagy fogyni vagy tömeget növelni és erősödni lehet.de ha mégis a kettöt akarom egyszerre akkor mit tanácsolsz(akár kompromisszumok árán is?) pl milyen szériában súlyzózzak?most jelenleg mindenből 6x8 at csinálok. ez jó? És pl a futás hogy fogyaszt jobban?edzés után vagy előtt? hát köszönöm segítséged előre is bye

tom3282009-04-28 14:53:22
hi zoli! 16 éves vagyok. Tudnál nekem egy megfelelő étrendet javasolni? Úgy állítsd már össze hogy fogyni szeretnék. A hasamon van egy kis felesleg, néhány kiló, de eltakarja eredeti hasizmom. Mit tudnál erre javasolni hogy szabaduljak meg tőle?? napi 3-4 km futás elegendő hozzá? Hány hét után lesz eredmény?? Válaszodat előre is köszönöm. bye tom

lacikaboy02009-05-11 15:35:59
sziasztok, 18 vagyok, 75-77 kg az átlag testsúlyom, 191 cm magas vagyok, a hasamon még van plusz, hogy tudok megszabadulni tőle? hány hét lene ha minden nap edzek?pl..hasizom erősítés, felülés?

FIT-WAY2009-05-15 08:39:46
Sziasztok! Megkérlek Titeket, hogy a kérdéseket az edző válaszol rovatba írjátok meg! Azt Zoga naponta ellenőrzi, válaszol, amint tud. Kössz: F-W http://www.fitway.hu/index.php?module=f_d&pid=32

nemespet2009-07-29 14:32:51
Szia! Segítségedet szeretném kérni egy edzesterv és egy étrend kialakitasaban. Ha megolthato lenne ez a dolog akkor megadnam az email cimem és ott megtudnak beszelni ezt az egesz dolgot?! Köszönöm! BYE

motaking782009-09-24 15:04:07
Szia Zoli! Nekem a kellemest kellene összekötnöm a hasznossal. A story ott kezdődött, hogy kb. 1 hete szakítottam párommal és azóta csak naponta 4-5 szelet teljes kiörlésű rozsgabona szelet kenyeret bírok lenyomni a torkomon (üresen), 1 komplex vitamin tabletta meg 1 yucca kapszula. Ezt reggeltől du. 3ig elintézem. Közben citromosvíz hegyeket iszom (kb 3 L/nap). Reggel futom fél órát, du. pedig bringázom 30-35 percet. A testzsíromat szeretném csökkenteni, bár nem vagyok elhízva, de az alma típusba tartozom. Esetleg ha tudnál nekem valami light os edzésproramot csinálni valami könnyű étrenddel összekötve megköszönném. Nem tudom a jelenlegi kaja ennyiség/minőség mit eredményez hosszabb távon. 178 cm, 80 kg, 31 év....előre is köszönöm :) Laci

patoad2010-05-03 16:37:27
hello!12 éves vagyok és szeretnék 60 kg-ról 50 lenni.nem tudok kondiba járni:(

Norbertusz2010-05-04 22:52:33
Üdv, tanácsot szeretnék kérni. 180 magas 95 kiló vagyok, és szeretnék leadni vagy 5kilót de szeretnék egyben még izomzatra is szert tenni, nem leadni abbol is mert sokan mondják azt hogy diéta alatt veszitünk izomtömegünkből is. Naponta szaladok kb 1km-t és 5napon át edzek még mellete. Mit javasolnak mit tegyek? kevesebb szénhidrátot vigyek be és növeljem a fehérje adagot vagy a km eket gyarapitsam. A választ előre is köszönöm, üdvözlettel Norbert.

Evien2010-05-22 13:56:48
Én egy 55 éves édesanya vagyok. Sajnos már közel egy éve hordozom a 32 éves lányomat, különböző (féle) orvosokhoz, akik minden irányban "elkezelték" a gyermekemet, s közben csak hízott és hízott. Már 25 kg plusszal rendelkezett, amikor még mindig nem találták meg az okát. Így magam kezdtem el keresgélni a tünetei alapján - AMIT AZ ORVOSOK FIGYELMEN KÍVÜL HAGYTAK - !!!! 1. állandó kényszer evés; 2. szőrösödés; 3. hát, derék, has, csípő, comb aránytalan növekedés; Ezek alapján találtam rá, hogy a háttérben a következők lehetnek: - pajzsmirigy alulmüködése - insulin rezisztencia (csak terheléses cukor vizsgálat mutatja ki!!) EZ A FŐ OKA legtöbbször!!! - PCOS (petefészek policystásodása)ez a másik oka, - prolactinszint magas emelkedése (mely az agyban lévő hypofisis) ez akkor növekszik meg normális esetben, ha a nő terhes, vagy szoptat. Valamennyi tünet igen komoly betegségeket, vagy betegségek összességét jelenti! Legfontosabb ezek laboratóriumi vizsgálata!! Van egy úgynevezett "pro-labor", ahová nem kell beutaló, de fizetős (elérhető áron). A fenti vizsgálatok elvégzéséhez, mindenképpen endokrinológus orvoshoz kell fordulni!! Szükséges még egy könyv beszerzése: Marion Grillparzer a szerző Címe: GI-DIÉTA fogyás örömmel No, ezzel még nincs vége Nagyon fontos egy szobai trambulin beszerzése! Én is végig csináltam a gyermekemért!! 7.hétnél járok és már 7 kg-ot fogytam! Legfontosabb dolog az akart, elszántság, kitartás, és szinte hetente jön az igazi öröm!! Van még egy új fajta intézmény, amit sajnos még csak most találtam meg: MENS MENTIS egészségcentrum, akik teljes átfogó vizsgálatot és értékelést (kezelést) végeznek. www.mensmentis.hu Ha kérdése van valakinek, szivesen segitek!!

Evien2010-05-22 14:00:37
Jajj... a lefontosabb!! A kislányom ugyanennyi idő alatt 10 kg-ot fogyott, a tünetei pedig napra-napra normalizálódnak! Szeretettel egy édesanya!!!


  • VI. AerobiCamp 2011. fotógaléria

  • Aerobik Maraton, 2011. fotógaléria

  • Fitness Company Tavaszi Kongresszusa 2011

  • NIVEA Fitness Tour, 2011. Budapest, 3. fotógaléria

  • NIVEA Fitness Tour, 2011. Budapest, 2. fotógaléria

  • NIVEA Fitness Tour, 2011. Budapest, 1. fotógaléria

  • Ötödik Coca-Cola Testébresztő 2011 fotó galéria

  • TESCO FittAréna 2010 fotó galéria II

  • TESCO FittAréna 2010 fotó galéria

  • Biopont Őszi Országjáró Fitnesz Turné - Oxygen Újpest

  • Avon Test és Lélek Nap 2010

  • Fitness Company Őszi Kongresszus 2010

  • Jógafesztivál 2010. szeptember 12.

  • V. AerobiCamp 2010 fotógaléria vasárnap

  • V. AerobiCamp 2010 fotógaléria szombat 3.

  • V. AerobiCamp 2010 fotógaléria szombat 2.

  • V. AerobiCamp 2010 fotógaléria szombat 1.

  • AerobiCamp 2010 fotó galéria péntek

  • Strike Zone Enrico Olivierivel - fotó galéria

  • VI. Nike MoveYa! Day 2010 fotó galéria III.

  • VI. Nike MoveYa! Day 2010 fotó galéria II.

  • VI. Nike MoveYa! Day 2010 fotó galéria

  • Keleti Andrea táncművész és férje Kovács Zoltán edzése Tatarek Rezsővel - fotó galéria

  • TESCO FittAréna - 2009. galéria II.

  • TESCO FittAréna - 2009. galéria I.

  • IV.Aerobicamp - 2009. vasárnap fotó galéria

  • IV. Aerobicamp - 2009. szombat fotó galéria

  • IV. Aerobicamp - 2009. péntek fotó galéria

  • Adidas Yoga és Pilates Day 2009. V. 10.

  • IV. Tavaszi Aerobik, Pilates és Cycling Kongresszus

  • Coca Cola testébresztő aerobic nap 2009. galéria II.

  • Coca Cola testébresztő aerobic nap 2009. galéria I.

  • V. Nike Move Ya Day - 2009. galéria IV.

  • V. Nike Move Ya Day - 2009. galéria III.

  • V. Nike Move Ya Day - 2009. galéria II.

  • V. Nike Move Ya Day - 2009. galéria I.

  • Fittaréna - 2008. november 22. fotó galéria II.

  • Fittaréna - 2008. november 22. fotó galária I.

  • Kellogs - Optiwell Fitbalance Egészség és Wellness nap - Fotó Galéria - 2008. november 8. Bonus

  • Kelloggs - Optiwell Fitbalance Egészség és Wellness nap - Fotó Galéria - 2008. november 8. (2. rész)

  • Kelloggs - Optiwell Fitbalance Egészség és Wellness nap - Fotó Galéria - 2008. november 8.

  • III. AEROBICAMP, 3. nap

  • III. AEROBICAMP, 2. nap, White Party

  • III. AEROBICAMP, 2. nap

  • III. AEROBICAMP, 1. nap

  • III. AEROBICAMP, 1. nap, Hollywood Superstar Party

  • Fitbalance Egészség és Életmód Nap 2008.

  • Testépítő és Klasszikus Testépítő Magyar Kupa 2008 - Fitness Modell, Fitness Forma

  • Testépítő és Klasszikus Testépítő Magyar Kupa 2008.

  • 2. Canderel Yoga & Wellness Day

  • III. Tavaszi Aerobik és Cycling Kongresszus

  • Coca-Cola Testébresztő Aerobik Maraton II. rész

  • 6. Coca-Cola Testébresztő Aerobik Maraton I. rész

  • IV.Move ya day 2007

  • Fitparádé 2007; Yaxeni Oriquen, Toney Freeman, Timea Majorova

  • Fitness Company Aerobic Kongresszus
  • Nincs kép feltöltve
    Nativa Fittnap 2007

 



 

 


fa hulahopp karika

Ajándékkosár házhozszállítás